Valsätradagen 2009



Hallådär!

Farah här och visserligen är jag bäst på att blogga. Haha. Tänkte berätta om denna dag, eller igår kanske jag ska säga eftersom klockan är över midnatt. Jaja, det var ju som sagt Valsätradagen och jag var där och intervjuade samt fotade lite. Och måste ge mig själv lite beröm för jag är duktig på att skapa fina collage hihi! Skämt åsido, nej men som sagt jag var där och checka läget. Pratade både med folk från graflunds och brandmännen, sen snackade jag lite med några från hyresgästföreningen som delade ut korv. Det gick åt över 300 korvar och än hade dagen inte slutat. Brandmännen lärde barnen lite övningar och enligt barnen så hade de roligt. Ballonger och "brandhattar", som jag kallar de, delades ut till alla barn! Inga problem fanns det heller, så lyckad dag! Dessutom klarade de sig med vädret också, bara lite lite regn.

Sändning imorgon dårå, bara tre gånger kvar! Sen blir det sommarloooooooov, inte för att det har varit jobbigt med radion men we have to take a break! Första veckan i Augusti kommer vi tillbaka igen så ni hinner sakna oss haha.

Nej nu ska jag försöka sova så jag orkar med morgondagen, puss på er!

PS, såg att läsarantalet ökar, härliigt! Keep it up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0