Lars Ohly i Gottsunda

Hejsan Hoppsan!

Farah här, tänkte berätta lite om torsdagen den 4 Juni! Då var nämligen Lars Ohly i Gottsunda. Vid 10-tiden befann jag mig i studion för ett möte med vänsterpartiets politiker, vi presenterade oss själva och pratade en hel del om Gottsunda och hur det ser ut i dagsläget. Sedan fick Lars Ohly blommor och han spelade in ett kort avsnitt till radion, efter det gav vi oss iväg till Gottsunda Centrum där vi möttes av UNT, SVT och TV4. Massor med kameror och intervjuer vilket var helt nytt för mig, men absolut det roligaste någonsin!
Ove Jansson befann sig på plats och jag lyckades få en intervju med honom om omyggnaden av Gottsunda, han pratade en hel del med Lars Ohly inne på Gottsunda Dans och Teater. Sedan gick vi vidare till Biblioteket där Lars Ohly förtidsröstade!
Efter vår vistelse i Biblioteket besökte vi Mysingen där Mario jobbar, ni som läst bloggen tidigare känner igen Mario som vi har skrivit om. Vi pratade mycket och sedan var de dags för Lars Ohly att bege sig mot stan för debatt med Cecilia Wikström.

Det här har nog varit den roligaste upplevelsen med LaSofta än så länge, och det kommer mer så småning om som kommer att berättas om i bloggen!


Kommentarer
Postat av: farah

Hej: jag är så stolt över er, ni är sååå duktiga och professionella. Bilden i mitten är jätte fin. Jag ser fram emot o höra intervjun.Ta hand om er.

2009-06-10 @ 10:09:01
Postat av: GottsundaRadio&TV - Farah

Tack så mycket! Vi är tacksamma som hat ditt stöd Puss på dig!

2009-06-10 @ 18:46:25
URL: http://gottsundaradiotv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0