Den 26 April 2009

   Hallåå däär!

Dagens pogram var så bra!! Det var jätte trevligt att ha RKU som gäster, och vi hoppas att även ni tyckte att det var trevligt och intressant att lyssna på vad dom hade att säga. Vi vill inte att ni glömmer demonstrationen som RKU kommer hålla den 1/5-09. Utanför Stadsbiblioteket  för mer information, kan ni gå in http://rkuuppsala.no-ip.org/
Som ni märkte eller ni som fortsatte att lyssna efter klockan 16.00 märkte att vårat program höll på till 16.30 vilket vi först inte själva trodde på så vi drev bort hela halvtimmen haha ! Det är inte säkert men det kanske blir så att programet har blivit en havltimme längre. Vilket vi hoppas att det blir. 

Vi hörs snart! en stor kram från oss


Kommentarer
Postat av: Singoalla

Big Up Gottsunda Radio!

Jag tycker att alla ni som jobbar med radion är otroligt duktiga. Jag är jätteimponerad och glad!

Fast inte förvånad!

Ni är så dunder och tro mig jag kommer att vara limmad vid radion varje söndag!

Ni betyder mycket både för Gottsunda, folk överallt och mig!

Många kramar

2009-04-27 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0